ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΥΠΝΙΑ

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

 

www.profitilia-kormpivari.gr

ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ

    «Γιατί καταστρἐφεις τὴ σωματικὴ ρώμη (δύναμι) μὲ τὰ ξύγγια; -λέει ὁ Χρυσόστομος. Τὸ πάχος εἶναι γιὰ τὸ σώμα ἐξασθένηση καὶ ὄχι δύναμι. Ἄν ὅμως ἀποφεύγεις αὐτὰ πολλὰ ἔχεις νὰ κερδεῖσεις. Ένῶ τὸ περιττὸ ὄχι μόνο δὲν τρέφει ἀλλὰ καταστρέφει. Γιατὶ τίποτε δὲν προξενεῖ εὐχαρίστηση τόσο, ὅσο τὸ φαγιτὸ ποὺ χωνεύτηκε καλὰ.

    Εἶναι ἀναμφισβήτητο γεγονὸς ὅτι πολλὲς ἐπιθυμίες μας μᾶς ὁδηγοῦν στὴν καταστροφὴ. Αἰσθανόμαστε ἔντονη τὴν ἐπιθυμία νὰ αὐξάνουμε διαρκῶς τὰ ὑλικὰ ἀγαθά μας, ἄν καὶ ἡ ἀπληστία καὶ τὴν ὑγεία μας ὑποσκάπτει καὶ τὶς σχέσεις μας ὑπονομεύει καὶ ἀντιοικονομικὴ εἶναι. Πολλοὶ ἐργοδότες προσπαθοῦν νὰ περιορίσουν στὸ ἐλάχιστο τὶς ἀπολαβὲς  ἐκείνων ποὺ ἐργάζονται στὴν ἐπιχείρησή τους, ἐνῶ γίνεται ὅλο καὶ ἐμφανέστερο ὅτι αὐτὴ ἡ τακτικὴ εἶναι ἀντιεπιχειρηματικὴ, γιατὶ ἡ δυσαρέσκεια ποὺ προκαλεῖ στοὺς ἐργαζόμενους μειώνει τὴν παραγωγικότητά τους καὶ ἔτσι μᾶλλον ζημιώνεται παρὰ ὀφελεῖται ἡ ἐπιχείρηση.

    Ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος μιλάει πολὺ γιὰ κοινωνικὴ ἰσότητα καὶ κοιωνικὴ δικαιοσύνη, ἀλλὰ ἡ κοινωνικὴ ἰσότητα καὶ δικαιοσύνη, γιὰ τὴν ὁποία ὅπως λέει ἀγονίζεται, εἶναι  μιὰ ἰσότητα ποὺ ἀναφέρεται μόνο  στὴν κατανομὴ τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν. Εἶναι μιὰ ἰσότητα ἀποκλειστικὰ οἰκονομικὴ. Μάλιστα, καὶ αὐτὴ τὴν οἰκονομικὴ ἐξίσωση τὴ φανταζόμαστε ὅλοι σὰν μιὰ διαδικασία ποὺ θὰ πάρει ἀπὸ κάποιον ἄλλο γιὰ νὰ δώσει σὲ μᾶς.Ὅλοι φαίνεται νὰ πιστεύουμε ὅτι ὁ ἄλλος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ ἔχει τὰ πιὸ πολλὰ καὶ ἀπὸ τὸν ὁποῖο πρέπει νὰ πάρει αὐτὴ ἡ διαδικασία γιὰ νὰ δώσει σὲ μᾶς ποὺ ἔχουμε τὰ πιὸ λίγα.

    Πάντως ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος δὲν κάνει λόγο γιὰ τὶς ἄλλες μορφὲς ἀνισότητας, ὅπως ἡ ἀνισότητα ἀνάμεσα στὸν ὄμορφο καὶ τὸν ἄσχημο, τὸν ἔξυπνο καὶ τὸν κουτό, τὸν ὑγιὴ καὶ τὸν ἄρροστο. Εἶναι δυνατὸν νὰ δώσει ὁ ὄμορφος ἕνα μέρος ἀπὸ τὴν ὀμορφιά του στὸν ἄσκημο; Νὰ δώσει ὁ ὑγιὴς ἕνα μέρος ἀπ’ τὴν ὑγεία του στὸν ἄρρωστο; ἕνα μέρος τῆς χαρᾶς του στὸ λυπημένο; Καὶ βέβαια εἶναι καὶ αὐτὸ ζητάει μὲ τόση ἔμφαση ὁ Παῦλος ὅταν λέει: «ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοί τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν καὶ μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν».καὶ «χαίρειν μετὰ τῶν χαιρόντων καὶ κλαίειν μετὰ τῶν κλαιόντων». Ἀλλὰ αὐτὸ ἀπαιτεῖ ἕνα προσωπικὸ κόστος. Γιὰ νὰ γιατρευτεῖ ἡ αἰμορροοῦσα χρειάσθηκε νὰ φύγει ἀπὸ τὸν Χριστὸ ἕνα μέρος ἀπὸ τὴ δύναμί του. Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν φαίνεται μὲ ὅλο το μυστήριο τῆς κενώσεως; Δὲν χρειάστηκε νὰ πάθει ἐκεῖνος γιὰ νὰ γιατρευτοῦμε ἐμεῖς ἀπὸ τὸ πάθος;

    Μερικοὶ ἄνθρωποι, ποὺ εἶναι τσιγκούνιδες καὶ τρέμουν μὴ χάσουν αὐτὰ ποὺ ἔχουν, ὅταν συμβεῖ νὰ ἔχουν φυτὰ δὲν θέλουν νὰ τὰ κλαδεύουν. Σὰν συνέπεια τὰ φυτὰ οὔτε ἀναπτύσσονται οὔτε καρποφοροῦν. Τὸ κλάδεμα, ἐνῶ φαίνεται νὰ μειώνει αὐτὸ ποὺ κλαδεύεται, στὴν πραγματικότητα τὸ αὐξάνει. Ἐνῶ φαίνεται σὰν ζημιὰ καὶ ἀπώλεια, στὴν πραγματικότητα εἶναι κέρδος καὶ ὥφέλεια.

    Ὁ Θεὸς εἶναι Θεὸς ἀκριβῶς ἐπειδὴ κενώνεται. Ὁ Χριστὸς εὶναι πλούσιος ἀκριβῶς ἐπειδὴ φτωχαίνει. Τὸ δράμα τοῦ ἀνθρώπου εἶναι ἀκριβῶς ὅτι προσπαθεῖ μὲ κάθε τρόπο ν’ ἀποφύγει αὐτὸ τὸ ζωογόνο κλάδεμα καὶ ἔτσι αὐτοματαιώνεται.

     Ἕνας ἀπὸ τοὺς συγκλονιστικότερους τρόπους μὲ τὸν ὁποῖο ἐκδηλώνεται ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν ἄνθρωπο εὶναι ἡ ἐπέμβαση Του στὴ ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου, μὲ τὴν ὁποία ὁ Θεὸς ἐπιχειρεῖ νὰ ἀποκαλύψει στὸν ἄνθρωπο τὸ μυστήριο τῆς πληρώσεως μὲ τὴν κένωση. Αὐτὴ ἦταν καὶ μιὰ ἀπὸ τὶς κύριες ποιμαντικὲς ἐπιδιώξεις τῆς Ἐκκληςίας καὶ τῶν Πατέρων πάντοτε.

     Σήμερα ποὺ ὁ ἄνθρωπος κινεῖται διαρκῶς ἀνάμεσα σ’ ἕνα πλῆθος σειρῆνες, ποὺ τὸν καλοῦν τόσο γλυκόλαλα καὶ τόσο ἐκμαυλιστικὰ στὸ ναρκισσιστικὸ θάνατο, ἡ φωνὴ τοῦ Θεοῦ, ποὺ μέσα ἀπὸ τὴ χριστιανικὴ παράδοση καλεῖ τὸν ἄνθρωπο νὰ δεχθεῖ τὴ ναρκισσιστικὴ ἀπώλεια γιὰ νὰ ζήσει, ἀκούγεται τουλάχιστον παράταιρη.

    Οἱ πολυπληθεῖς καὶ ἀκαταμάχητες σειρῆνες διασύρουν καὶ διακωμωδοῦν αὐτὴ τὴ φωνὴ καὶ ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος, ποὺ δέχεται εὔκολα καὶ ἀβασάνιστα ὅτι τὸν κανακεύει καὶ ὅτι τρέφει τὸ ναρκισσισμό του, τὶς ἀφήνει νὰ τὸν πείσουν, γιατὶ προτιμάει νὰ ζήσει σὰν φυτὸ καὶ νὰ πεθάνει, χωρὶς νὰ δοκιμάσει δυσκολία καὶ δυσφορία, παρὰ ν’ ἀγωνισθεῖ γιὰ ἀνάπτυξη καὶ ἀληθινὴ ζωή.

    Ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος τρέμει τόσο μὴ χάσει κάτι, ὥστε δὲν διστάζει νὰ υἱοθετήσει ἐκείνη τὴ στάση ζωῆς ποὺ γίνεται ἀφορμὴ νὰ τὰ χάνει ὅλα. Δὲ θέλει νὰ ἀνακαλύψει καὶ δὲν ἀφήνει κανένα, οὔτε κι αὐτὸν τὸν ἴδιο τὸν Θεό, νὰ τὸν βοηθήσει νὰ ἀνακαλύψει τὸ κέρδος τὴς ἀπώλειας καὶ, σὰν συνέπεια, ὑφίσταται ἀναπότρεπτα τὴν ἀπώλεια τοῦ κέρδους.

«Από την εορτή λήξης των Κατηχητικών Σχολείων στις 12 Μάιου 2012»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

«Από την εορτή λήξης των Κατηχητικών Σχολείων στις 12 Μάιου 2012»

 

              

              

«Στιγμιότυπα από τον πρώτο γάμο που έγινε στο παρεκκλήσιο της Αγίας Ξένιας»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

«Στιγμιότυπα από τον πρώτο γάμο που έγινε στο παρεκκλήσιο της Αγίας  Ξένιας, στις 2 Ιουνίου 2012»

 

              

              

«Από την Ομιλία του πατρός Σταμάτη Σκληρή..»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

«Από την Ομιλία του πατρός Σταμάτη Σκληρή, με θέμα:

«Οι εμφανίσεις του Χριστού μετά την Ανάσταση» την Τρίτη 15 Μαΐου, στον Ναό μας»

 

              

«Από την πανήγυρη του παρεκκλησίου της Αγίας Ξένιας στις 3 Μαΐου 2012»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

«Από την πανήγυρη του παρεκκλησίου της Αγίας Ξένιας στις 3 Μαΐου 2012»

 

              

              

«Από την τελετή της Αναστάσεως μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

«Από την τελετή της Αναστάσεως μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου, στον προαύλιο χώρο του Ναού μας. Ευχαριστούμε τον Μεγαλοδύναμο που μας αξίωσε και φέτος να εορτάσουμε την Ανάσταση του Χριστού μας.»

 

«Από την πομπή του Επιταφίου»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

«Από την πομπή του Επιταφίου»

 

 

 

«Από την τελετή της Αποκαθήλωσης, την Μεγάλη Παρασκευή, την οποία παρακολούθησε με ευλάβεια πλήθος πιστών.»

on . Posted in Τα νέα της ενορίας

" type="video/youtube">

" type="video/youtube">

" type="video/youtube">
" type="video/youtube">
" type="video/youtube">

" type="video/youtube">
" type="video/youtube">
" type="video/youtube">

 

 

«Από την τελετή της Αποκαθήλωσης, την Μεγάλη Παρασκευή, την οποία παρακολούθησε με ευλάβεια πλήθος πιστών.»

 

 

 

 

ΕΚΔΡΟΜΗ 

ΙΕΡΑ   ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ   ΓΛΥΦΑΔΑΣ E. B. B. & B.

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΟΡΜΠΙ ΒΑΡΗΣ ΚΟΡΜΠΙ

Προφήτη Ηλία 10, 16672 Κόρμπι Βάρης, τηλ. 210-9655370, fax 2109655371, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πενθήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή στους Αγίους Τόπους

rize

Αναχώρηση 10/05/2019 - Επιστροφή 14/05/2019

Παρασκευή      10/05/19        ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ -ΒΗΘΛΕΕΜ

   Συγκέντρωση στό αεροδρόμιο Αθηνών, Ελ. Βενιζέλος 10/05/2019, στις 04:10 π.μ. για την πτήση μας με την ΑLITALIA για Τελ Αβίβ. Άφιξη στο Τελ Αβιβ (αεροδρόμιο Ben Gurion) 8:15 π.μ. Πρώτος σταθμός μας στη Λύδδα για να προσκυνήσουμε τον τάφο του Αγίου Γεωργίου. Μετάβαση στη Σαμάρεια, στο Φρέαρ του Ιακώβ, όπου συνάντησε ο Ιησούς την Σαμαρείτιδα. Θα προσκυνήσουμε το σκήνωμα του Ιερομάρτυρος Φιλουμένου του Αγιοταφίτου στον Ναό της Αγ.Φωτεινής. και θα επισκεφθούμε στη Σεβάστεια τη φυλακή όπου και ο τόπος θανατώσεως του Προδρόμου. Εκεί θα προσκυνήσουμε και τον τάφο του. Δείπνο και διανυκτέρευση.

Σάββατο         11/05/19        ΒΗΘΛΕΕΜ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό, Θα ξεκινήσουμε από το Ναό της Αναστάσεως στην Αποκαθήλωση, στον Τάφο του Κυρίου, στον φρικτό Γολγοθά, στον τόπο ευρέσεως του Τιμίου Σταυρού. Εξερχόμενοι από τον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως θα προσκυνήσουμε το ¨μη μου άπτου¨ όπου εμφανίστηκε ο Κύριος στη Μαρία τη Μαγδαληνή και το παρεκκλήσιο του Αγίου Ιακώβου. στη Ρωσική Μονή του Αγίου Αλεξάνδρου Νέφσκυ, όπου διασώζεται η πύλη από την οποία εξήλθε ο Κύριος πορευόμενος προς το Γολγοθά. Συνεχίζουμε το προσκύνημά μας κατεβαίνοντας την οδό του Μαρτυρίου επισκεπτόμενοι το Πραιτώριο, την Προβατική Κολυμβήθρα, την Ι. Μ. Αγ.Άννης και τη Φυλακή του Απ.Πέτρου. Εξερχόμενοι του τείχους προσκυνούμε τον τόπο μαρτυρίου του Πρωτομάρτυρος Στεφάνου και καταλήγουμε στη Γεσθημανή, όπου ο Τάφος της Θεοτόκου. Μετάβαση στον κήπο της Αγωνίας. Δείπνο, Α            ΓΡΥΠΝΙΑ στον Πανάγιο Τάφο και διανυκτέρευση.

Κυριακή           12/05/19        ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΙΕΡΙΧΩ - ΒΗΘΑΝΙΑ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό Αναχώρηση για την Ιεριχώ. Ανάβαση στην Ι. Μ. του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτη, ανάβαση στην Ι.Μ.Σαρανταρίου (Όρος των Πειρασμών). Μετάβαση στα ύδατα του Πρ.Ελισσαίου, προσκύνηση στην Ι. Μ. του Πρ.Ελισσαίου, όπου βρίσκεται και η Συκομορέα που ανέβηκε ο Ζακχαίος, στον τόπο της Βαπτίσεως του Κυρίου στον Ιορδάνη, όπου θα τελέσουμε Αγιασμό, και στην Ι. Μ. του Αγ.Γερασίμου του Ιορδανίτου. Επιστρέφοντας θα κατευθυνθούμε στη Βηθανία, όπου είναι ο τάφος τού Αγ.Λαζάρου και η Ι. Μ. Μάρθας και Μαρίας. Επιστροφή στα Ιεροσόλυμα στο σημείο Αναλήψεως του Κυρίου αφού προηγουμένως επισκεφθούμε το μοναστήρι της Μικρής Γαλιλαίας και την Βηθσφαγή Δείπνο και διανυκτέρευση.

Δευτέρα           13/05/19       ΒΗΘΛΕΕΜ – ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

   Θα ξεναγηθούμε στην Βηθλεέμ όπου γεννήθηκε ο Χριστός, το Σπήλαιο των σφαγιασθέντων από τον Ηρώδη 14.000 Νηπίων. Θα επισκεφθούμε επίσης το Προσκύνημα των Ποιμένων, <Δόξα εν Υψίστοις>. Ακολουθεί στον Αγ.Θεοδοσιο τον Κοινοβιάρχη, ιδρυτή της κοινοβιακής ζωής. Στο υπόγειο, δίπλα στο Ναό υπάρχουν οι τάφοι του Αγ.Θεοδοσίου, της Αγ.Ευλογίας, της Αγ.Σοφίας, μητέρας του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, της Αγ.Θεοδότης μητέρας των Αγ.Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, της Αγ.Μαρίας, μητέρας των Αγ.Αρκαδίου και Ιωάννου. Ακολουθεί προσκύνημα στην Ι.Μ του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, στην έρημο της Ιουδαίας και στην Ι.Μ του Πρ.Ηλία. Μετάβαση στο Καταμόνας, όπου βρίσκεται ο τάφος του Αγ.Συμεών του Θεοδόχου, την Μονή του Τιμίου Σταυρού. Απόγευμα ελεύθερο, δείπνο και διανυκτέρευση.

Τρίτη          14/05/19             ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ

   Πρωινό Αναχώρηση με τα πράγματά μας από το Ξενοδοχείο για Τιβεριάδα. Θα επισκεφθούμε το Θαβώριο Ορος, στην κορυφή του οποίου έγινε η Μεταμόρφωση του Κυρίου. Στη συνέχεια θα κατευθυνθούμε στη Ναζαρέτ, στο Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, όπου η Παρθένος έλαβε το αγγελικό μήνυμα. Επόμενο προσκύνημα μας η Κανά της Γαλιλαίας, στο πρώτο θαύμα του Κυρίου και αμέσως μετά στη λίμνη της Τιβεριάδος, όπου θα επισκεφθούμε την Ι.Μ. Αγ.Αποστόλων στην Καπερναούμ, την πόλη που τελέστηκαν τα περισσότερα των θαυμάτων του Κυρίου. και επιστρέφοντας θα προσκυνήσουμε στην Ι.Μ. Αγίων Αποστόλων της Τιβεριάδος που έχει εκεί που κάλεσε τους μαθητές Του στο Αποστολικό Αξίωμα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση. Μεταφορά το απόγευμα στο αεροδρόμιο Ben Gourion του Τελ Αβίβ και πτήση επιστροφής για Αθήνα γύρω στις 10.00 το βράδυ.

Πτήσεις:

Παρασκευη     10/05/19     ΑΖ 823G          ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ          06:20

Τετάρτη        14/05/19     ΑΖ 822G         ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ        19:55

Τιμή:

Τιμή κατ’ άτομο σε δίκλινο / τρίκλινο δωμάτιο             600 Ευρώ

           

            Επιβάρυνση μονόκλινου                                               150 Ευρώ

Περιλαμβάνονται:

  • Αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα - Τελ Αβίβ / Τελ Αβίβ - Αθήνα με την ΑLITALIA (συμπεριλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίων).
  • Όλες οι μετακινήσεις με πούλμαν εντός Ισραήλ.
  • 05 Διανυκτερεύσεις στη Βηθλεέμ σε 4* Ξενοδοχείο με ημιδιατροφή.
  • Ανάβαση με ταξί στο Θαβώριο Όρος.
  • Τέλη στάθμευσης του πούλμαν στη Βηθλεέμ.
  • Έμπειρος πολύγλωσσος συνοδός.
  • Ομαδική ταξιδιωτική ασφάλιση

Δεν περιλαμβάνονται:

  • Έξοδα προσωπικής φύσης (τηλέφωνα κ.λ.π.)
  • Ποτά, μεταλλικά νερά, αναψυκτικά.
  • Μετάβαση με ταξί στον Άγιο Σάββα 10 ευρώ.
  • Φιλοδωρήματα(10ευρω) για ολο το ταξιδι,  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Η ως άνω τιμή βασίζεται στην ελάχιστη συμμετοχή των 20 ατόμων. Σε περίπτωση μικρότερης συμμετοχής, διατηρούμε το δικαίωμα να προσαυξήσουμε το κόστος του πακέτου ή να ακυρώσουμε την εκδρομή.
  • Για την έκδοση της Βίζας τα διάβατηριά σας πρέπει να έχουν ισχύ τουλάχιστον για 6 μήνες. Χρειάζεται φωτοτυπία του διαβατηρίου με την εγγραφή.
  • Τα τρίκλινα δωμάτια είναι δίκλινα με την προσθήκη τρίτου πτυσσόμενου κρεβατιού και καλό θα είναι να μην επιλέγονται από τρείς ενήλικες.
  • Η ροή του προγράμματος ενδέχεται να τροποποιηθεί μόνο σε περίπτωση δυσχερειών που μπορούν να προκληθούν από απρόβλεπτα γεγονότα όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες ή άλλες καταστάσεις ανωτέρας βίας.
  • Οι ανωτέρω τιμές έχουν υπολογισθεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές των ανωτέρω υπηρεσιών που ισχύουν την 19η/12/18 και υπόκεινται σε αλλαγή, μόνο σε περίπτωση αύξησης του αεροπορικού ναύλου ή αλλαγής ισοτιμίας ξένου νομίσματος ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων και αυτό δεν αποτελεί αιτία για την ακύρωση της εκδρομής χωρίς τις σχετικές επιβαρύνσεις.

Όροι Συμμετοχής και Τρόπος πληρωμής:

  • Δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν πληρωμής προκαταβολής 200 € και φωτοτυπία του διαβατηρίου.
  • Δηλώσεις συμμετοχής στο διάστημα των τελευταίων 15 ημερών πριν την αναχώρηση πρέπει να συνοδεύονται με εξόφληση του συνολικού ποσού της εκδρομής.
  • Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 1 μήνα πριν την αναχώρηση.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε μέρος ή ολόκληρο το ποσό της εκδρομής με πιστωτική κάρτα, πρέπει να έχετε υπ’ όψιν σας ότι θα προσαυξηθεί η αναγραφόμενη χρέωση κατά 3%. Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες.

Ακύρωση συμμετοχής όταν έχει προηγηθεί εγγραφή, επιφέρει τις ακόλουθες κυρώσεις:

α) ακύρωση 31 ημέρες πριν την αναχώρηση         Χωρίς ακυρωτικά

β) ακύρωση στο διάστημα 30 - 16 ημερών            30 % του συνόλου

γ) ακύρωση στο διάστημα 15 - 8 ημερών 50 % του συνόλου

δ) ακύρωση στο διάστημα 7 - 0 ημερών     100 % του συνόλου

Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες στον π. Αντώνιο Χρήστου (6936312626) και στις κυρίες του Φιλοπτώχου Ταμείου κ. Σταματική Γεωργαντά και κ. Μαρία Γκάνου, στα τηλέφωνα και στο email του Ιερού Ναού.