Κυριακάτικα Κυρήγματα

 

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

 

Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ

 

Η διδακτική «Παραβολή του σπορέως» είναι μία περικοπή που ερμηνεύεται από τον Χριστό αναφερόμενη στον άνθρωπο εκείνο, ο οποίος ακούει με προσοχή και συναίσθηση τα θεία λόγια, τα βιώνει και αγωνίζεται να τα εφαρμόσει στη ζωή του.

Ο σπόρος είναι ο λόγος του Θεού, που μπαίνει μέσα στην καρδιά μας, είναι ο ίδιος ο Χριστός και εμείς «χριστοποιούμεθα».  Πώς όμως γίνεται αυτό;  Με την αγάπη και την υπακοή.

Οι εκφράσεις «ο Θεός καλείται αγάπη», «ο Θεός έχει αγάπη», «ο Θεός πηγάζει αγάπη» δεν είναι δόκιμες.  Η σωστή φράση είναι: «ο Θεός αγάπη εστί» (ο Θεός είναι αγάπη) όπως το λέει ξεκάθαρα ο ευαγγελιστής Ιωάννης στην πρώτη επιστολή του «ο μη αγαπών, ουκ έγνω τον Θεόν, ότι ο Θεός αγάπη εστίν», (Α΄ Ιωάννου 4/δ΄ 8). Και συνεχίζει: «ο μένων εν τη Αγάπη εν τω Θεώ μένει και ο Θεός εν Αυτώ» (Α' Ιωάννου. δ’ 16).  Οι σχέσεις μας με τον Θεό είναι αμιγώς αγαπητικές. Υποτασσόμαστε στον Θεό όχι γιατί τον φοβόμαστε, αλλά γιατί τον αγαπούμε. Ανταποκρινόμενα στην αγάπη του, διότι πρώτος Αυτός «ηγάπησε ημάς».  Άρα η υπακοή είναι πραγματικό δείγμα της αληθινής αγάπης. Στην υπακοή και μόνο γίνεται η διαπίστωση της πραγματικής αγάπης.

Όμως η αυτή η υπακοή, αλλού γίνεται αποδεκτή, αλλού απορρίπτεται. Κι’ αυτό επειδή ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο να είναι ελεύθερος.  Να έχει την δυνατότητα να διαλέξει μόνος τι θέλει να είναι.  Και εδώ είναι που υπεισέρχεται η προσβολή του διαβόλου.  Πράγματι ό άνθρωπος όλη του τη ζωή παλεύει με τους πειρασμούς.  Εμείς όμως δεν ανοίγουμε διάλογο μαζί του, (με τον διάβολο).  Εμείς προχωρούμε μαζί με τον Χριστό.

Μερικοί όμως προσεταιριζόμαστε τον Σατανά και λέμε: - «Είμαι χριστιανός, αλλά δεν πάω στην Εκκλησία. Προτιμώ να κάθομαι στο σπίτι μου και να βλέπω την Θεία Λειτουργία από την τηλεόραση. Σιγά που θα πάω στην Εκκλησία να ιδώ τους παπάδες

Αλλά και αυτούς που θέλουν να πηγαίνουν στην Εκκλησία τους πειράζει ο διάβολος και τους λέει: - «Ναι, να πάμε στην Εκκλησία, (βέβαια αυτός θα περιμένει έξω). Αν θέλεις πάμε και στο μοναστήρι και να διαβάσομε και το Ευαγγέλιο.»  Πώς όμως ενεργεί ο πειρασμός;  Ανοίγει το Ευαγγέλιο σε μία σελίδα που μπορεί να αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο αμάρτημα και εστιάζει σε αυτό, χωρίς να εξετάσει το συγκεκριμένο αμάρτημα σύμφωνα με το πνεύμα του Ευαγγελίου, που είναι η αγάπη και η συγχώρεση.  Με αυτό τον τρόπο μπορεί να τυφλώσει τον πιστό και να τον κάνει να πιστεύει πως συμπεριφέρεται χριστιανικά.  Η όλη του όμως συμπεριφορά επειδή είναι στεγνή από αγάπη και δεν μπορεί να συγχωρήσει, καταλήγει στο να φθείρει ψυχικά και πνευματικά τον ίδιο και την οικογένειά του. Είναι ο σπόρος του Ευαγγελίου που έπεσε σε πετρώδες έδαφος, δηλαδή σ εκείνον που παρότι δέχεται με χαρά και ενθουσιασμό το θείο λόγο, δεν του επιτρέπει να αναπτύξει βαθιές ρίζες.  Έτσι με τη πρώτη προσβολή του πειρασμού απομακρύνεται από την πραγματική πίστη και παραμένει στην επιφανειακή τυπολατρία και συμπεριφορά, με αποτέλεσμα ο θείος λόγος να μην καρποφορεί, «φυέν εξηράνθη δια του μη έχειν ικμάδα

Και υπάρχουν περιπτώσεις, που όταν οι γονείς αισθάνονται το τέλος της ζωής να πλησιάζει και φωνάζουν τα παιδιά τους για να δουν κατά πόσο μπορούν και αυτά να σπείρουν με τη σειρά τους - σύμφωνα με τους πνευματικούς καρπούς που τους έχουν δώσει - τα παιδιά να τους λένε: «Τι σπόροι είναι αυτοί που μας δώσατε

Και οι γονείς πιστεύοντας ότι έχουν ζήσει χριστιανικά να λένε:- «Να οι σπόροι που σας δώσουμε. Οι Εκκλησίες, οι αγρυπνίες, τα μοναστήρια, η Θεία Κοινωνία, η εξομολόγηση

Και τότε τα παιδιά μπορεί να απαντήσουν:- «Πατέρα, μητέρα όχι λόγια. Εμείς βλέπουμε το παράδειγμα σας. Με την συμπεριφορά σας διαλύσατε την οικογένεια. Μας έλειψε ο πατέρας, η μητέρα, η οικογένεια και κυρίως η αγάπη. Για σας ο θείος λόγος του Ευαγγελίου δεν ρίζωσε μέσα σας, αλλά μόνο επιφανειακά επηρέασε την συμπεριφορά σας και την όλη σας προσωπικότητα.  Εμείς τα παιδιά σας, δεν ήμασταν για σας παρά μόνο οι κούκλες για να ικανοποιείτε τον εγωισμό σας. Εμείς όμως έχουμε καταλάβει κάτι παραπάνω από σας για το Ευαγγέλιο του Χριστού και θα ζήσουμε πραγματικά σύμφωνα με αυτό. Από εδώ και πέρα, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για σας είναι να σας ανάβουμε ένα κερί και ένα τρισάγιο

Αυτός είναι ο σπόρος που έπεσεν «εις την γήν την αγαθήν ,και φυέν εποίησε καρπόν εκαντονταπλασίονα».

Ο Θεός έγινε άνθρωπος για να γίνει ο άνθρωπος κατά χάριν θεός. Ότι κάνει ο Θεός το κάνει για μας. Όμως με τη συμμετοχή μας, την συνεργασία μας. Ο άνθρωπος πρέπει να αγωνίζεται «εν υπομονή» να εφαρμόσει στη ζωή του το λόγο του Θεού.

Θα συναντήσουμε θλίψεις και δοκιμασίες, δυσκολίες και εμπόδια, τα οποία μπορεί να μας κλονίσουν.  Οι δυσκολίες δεν μας ταράζουν γιατί είμαστε άνθρωποι λογικοί, πρόβατα λογικά του Χριστού και ο Χριστός είναι «μεθ’ υμών».

Όλα λειτουργούν με υπομονή. Η υπομονή που δεν πειράζεται από τον διάβολο. Η υπομονή έχει μία διαχρονικότητα, όπως και ό σπόρος έχει μία διαχρονικότητα για να καλλιεργηθεί και η καρδιά καλλιεργεί το σπόρο. Η ζωή του Χριστού είναι ένα καρδιακό γεγονός, γεγονός αναπτύξεως υπομονής, πορείας διαχρονικής. Όποιος βιάζετε να ξεπεράσει τους πειρασμούς δεν κατορθώνει τίποτε.«Υπομονής έχετε χρείαν, ίνα τό θέλημα τού Θεού ποιήσαντες κομίσησθε τήν επαγγελίαν» (Εβραίους ι΄, 36).

Με την άσκηση της προσευχής επιτυγχάνουμε τον ύψιστο σκοπό μας: να σωθούμε και να δώσουμε στα παιδιά μας τη σκυτάλη και να τους βοηθήσουμε να επιτύχουν κι’ αυτά την αιώνια ζωή. Τα παιδιά πρέπει να βλέπουν στο πρόσωπο των γονέων τους ένα παράδειγμα για τον δικό τους μελλοντικό γάμο. Τα παιδιά υποφέρουν, όταν οι γονείς τους δεν έχουν δώσει όλη τους την καρδιά στο γάμο και στην οικογενειακή ζωή.

Το ερώτημα για τους έγγαμους χριστιανούς που μεγαλώνουν παιδιά είναι: «Πως θα μπορέσω να αυξήσω την αγάπη μου για τον Θεό και τον πλησίον μου μέσα από την οικογενειακή μου ζωή;»

            Ο απόστολος Πέτρος λέγει ότι η συμπεριφορά μιας χριστιανής συζύγου, μπορεί να οδηγήσει έναν άπιστο σύζυγο στον Χριστό χωρίς λόγο και χωρίς κήρυγμα «δια την των γυναικών αναστροφής άνευ λόγου κερδηθήσονται» (Α΄ Πέτρου, γ΄ 1).

            Οι έγγαμοι χριστιανοί είναι ανάγκη να θυμούνται ότι μοιράζονται με τον Θεό το έργο της δημιουργίας και ανατροφής χριστιανών παιδιών.

Όταν μεταδίδουμε τη ζωή σε μια άλλη γενεά, είναι καθήκον μας να μεταδίδουμε όχι μόνο τη ζωή του σώματος αλλά και την πνευματική ζωή.

            Όμως ο Χριστιανικός σπόρος, που επί τόσα χρόνια σπείρεται, δεν αποδίδει την αναμενομένη καρποφορία, γιατί ο Χριστιανισμός δεν μπόρεσε έπειτα από δύο χιλιάδων ετών σπορά να μεταβάλει την κοινωνική Σαχάρα σε Κήπο της Εδέμ, όπως ζητούν οι ανυπόμονοι επικριτές του.

            Δεν ευθύνεται γι’ αυτό ο Θείος σπορέας. Ούτε ο ουρανόπεμπτος σπόρος. Αλλά φταίει ο πνευματικός αγρός της σύγχρονης κοινωνίας, που «εσκληρύνθη» κι’ έγινε σαν τον δημόσιο δρόμο, φταίει η συμφεροντολογία και τα τριβόλια των ποικίλων παθών της σύγχρονης κοσμικής ζωής.

            Αιτία λοιπόν της αποκαρδιωτικής αυτής ακαρπίας στην εποχή μας είναι το έδαφος (ψυχές ποδοπατημένες από τα ακάθαρτα πόδια των παθών στις οποίες λείπει η προσπάθεια για να μετουσιωθεί η Χριστιανική θεωρία σε Χριστιανική ζωή). Και υπεύθυνοι εμείς οι αμελείς καλλιεργηταί.

 

                                              Από τον π. Π. Γκέζο

 

Βιβλιογραφικές πηγές:

π. Κ. Στρατηγόπουλος

 

Αδελφή Μαγδαληνή

 

Κ.Κούρκουλας

 

ΕΚΔΡΟΜΗ 

ΙΕΡΑ   ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ   ΓΛΥΦΑΔΑΣ E. B. B. & B.

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΟΡΜΠΙ ΒΑΡΗΣ ΚΟΡΜΠΙ

Προφήτη Ηλία 10, 16672 Κόρμπι Βάρης, τηλ. 210-9655370, fax 2109655371, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πενθήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή στους Αγίους Τόπους

rize

Αναχώρηση 10/05/2019 - Επιστροφή 14/05/2019

Παρασκευή      10/05/19        ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ -ΒΗΘΛΕΕΜ

   Συγκέντρωση στό αεροδρόμιο Αθηνών, Ελ. Βενιζέλος 10/05/2019, στις 04:10 π.μ. για την πτήση μας με την ΑLITALIA για Τελ Αβίβ. Άφιξη στο Τελ Αβιβ (αεροδρόμιο Ben Gurion) 8:15 π.μ. Πρώτος σταθμός μας στη Λύδδα για να προσκυνήσουμε τον τάφο του Αγίου Γεωργίου. Μετάβαση στη Σαμάρεια, στο Φρέαρ του Ιακώβ, όπου συνάντησε ο Ιησούς την Σαμαρείτιδα. Θα προσκυνήσουμε το σκήνωμα του Ιερομάρτυρος Φιλουμένου του Αγιοταφίτου στον Ναό της Αγ.Φωτεινής. και θα επισκεφθούμε στη Σεβάστεια τη φυλακή όπου και ο τόπος θανατώσεως του Προδρόμου. Εκεί θα προσκυνήσουμε και τον τάφο του. Δείπνο και διανυκτέρευση.

Σάββατο         11/05/19        ΒΗΘΛΕΕΜ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό, Θα ξεκινήσουμε από το Ναό της Αναστάσεως στην Αποκαθήλωση, στον Τάφο του Κυρίου, στον φρικτό Γολγοθά, στον τόπο ευρέσεως του Τιμίου Σταυρού. Εξερχόμενοι από τον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως θα προσκυνήσουμε το ¨μη μου άπτου¨ όπου εμφανίστηκε ο Κύριος στη Μαρία τη Μαγδαληνή και το παρεκκλήσιο του Αγίου Ιακώβου. στη Ρωσική Μονή του Αγίου Αλεξάνδρου Νέφσκυ, όπου διασώζεται η πύλη από την οποία εξήλθε ο Κύριος πορευόμενος προς το Γολγοθά. Συνεχίζουμε το προσκύνημά μας κατεβαίνοντας την οδό του Μαρτυρίου επισκεπτόμενοι το Πραιτώριο, την Προβατική Κολυμβήθρα, την Ι. Μ. Αγ.Άννης και τη Φυλακή του Απ.Πέτρου. Εξερχόμενοι του τείχους προσκυνούμε τον τόπο μαρτυρίου του Πρωτομάρτυρος Στεφάνου και καταλήγουμε στη Γεσθημανή, όπου ο Τάφος της Θεοτόκου. Μετάβαση στον κήπο της Αγωνίας. Δείπνο, Α            ΓΡΥΠΝΙΑ στον Πανάγιο Τάφο και διανυκτέρευση.

Κυριακή           12/05/19        ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΙΕΡΙΧΩ - ΒΗΘΑΝΙΑ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό Αναχώρηση για την Ιεριχώ. Ανάβαση στην Ι. Μ. του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτη, ανάβαση στην Ι.Μ.Σαρανταρίου (Όρος των Πειρασμών). Μετάβαση στα ύδατα του Πρ.Ελισσαίου, προσκύνηση στην Ι. Μ. του Πρ.Ελισσαίου, όπου βρίσκεται και η Συκομορέα που ανέβηκε ο Ζακχαίος, στον τόπο της Βαπτίσεως του Κυρίου στον Ιορδάνη, όπου θα τελέσουμε Αγιασμό, και στην Ι. Μ. του Αγ.Γερασίμου του Ιορδανίτου. Επιστρέφοντας θα κατευθυνθούμε στη Βηθανία, όπου είναι ο τάφος τού Αγ.Λαζάρου και η Ι. Μ. Μάρθας και Μαρίας. Επιστροφή στα Ιεροσόλυμα στο σημείο Αναλήψεως του Κυρίου αφού προηγουμένως επισκεφθούμε το μοναστήρι της Μικρής Γαλιλαίας και την Βηθσφαγή Δείπνο και διανυκτέρευση.

Δευτέρα           13/05/19       ΒΗΘΛΕΕΜ – ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

   Θα ξεναγηθούμε στην Βηθλεέμ όπου γεννήθηκε ο Χριστός, το Σπήλαιο των σφαγιασθέντων από τον Ηρώδη 14.000 Νηπίων. Θα επισκεφθούμε επίσης το Προσκύνημα των Ποιμένων, <Δόξα εν Υψίστοις>. Ακολουθεί στον Αγ.Θεοδοσιο τον Κοινοβιάρχη, ιδρυτή της κοινοβιακής ζωής. Στο υπόγειο, δίπλα στο Ναό υπάρχουν οι τάφοι του Αγ.Θεοδοσίου, της Αγ.Ευλογίας, της Αγ.Σοφίας, μητέρας του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, της Αγ.Θεοδότης μητέρας των Αγ.Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, της Αγ.Μαρίας, μητέρας των Αγ.Αρκαδίου και Ιωάννου. Ακολουθεί προσκύνημα στην Ι.Μ του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, στην έρημο της Ιουδαίας και στην Ι.Μ του Πρ.Ηλία. Μετάβαση στο Καταμόνας, όπου βρίσκεται ο τάφος του Αγ.Συμεών του Θεοδόχου, την Μονή του Τιμίου Σταυρού. Απόγευμα ελεύθερο, δείπνο και διανυκτέρευση.

Τρίτη          14/05/19             ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ

   Πρωινό Αναχώρηση με τα πράγματά μας από το Ξενοδοχείο για Τιβεριάδα. Θα επισκεφθούμε το Θαβώριο Ορος, στην κορυφή του οποίου έγινε η Μεταμόρφωση του Κυρίου. Στη συνέχεια θα κατευθυνθούμε στη Ναζαρέτ, στο Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, όπου η Παρθένος έλαβε το αγγελικό μήνυμα. Επόμενο προσκύνημα μας η Κανά της Γαλιλαίας, στο πρώτο θαύμα του Κυρίου και αμέσως μετά στη λίμνη της Τιβεριάδος, όπου θα επισκεφθούμε την Ι.Μ. Αγ.Αποστόλων στην Καπερναούμ, την πόλη που τελέστηκαν τα περισσότερα των θαυμάτων του Κυρίου. και επιστρέφοντας θα προσκυνήσουμε στην Ι.Μ. Αγίων Αποστόλων της Τιβεριάδος που έχει εκεί που κάλεσε τους μαθητές Του στο Αποστολικό Αξίωμα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση. Μεταφορά το απόγευμα στο αεροδρόμιο Ben Gourion του Τελ Αβίβ και πτήση επιστροφής για Αθήνα γύρω στις 10.00 το βράδυ.

Πτήσεις:

Παρασκευη     10/05/19     ΑΖ 823G          ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ          06:20

Τετάρτη        14/05/19     ΑΖ 822G         ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ        19:55

Τιμή:

Τιμή κατ’ άτομο σε δίκλινο / τρίκλινο δωμάτιο             600 Ευρώ

           

            Επιβάρυνση μονόκλινου                                               150 Ευρώ

Περιλαμβάνονται:

  • Αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα - Τελ Αβίβ / Τελ Αβίβ - Αθήνα με την ΑLITALIA (συμπεριλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίων).
  • Όλες οι μετακινήσεις με πούλμαν εντός Ισραήλ.
  • 05 Διανυκτερεύσεις στη Βηθλεέμ σε 4* Ξενοδοχείο με ημιδιατροφή.
  • Ανάβαση με ταξί στο Θαβώριο Όρος.
  • Τέλη στάθμευσης του πούλμαν στη Βηθλεέμ.
  • Έμπειρος πολύγλωσσος συνοδός.
  • Ομαδική ταξιδιωτική ασφάλιση

Δεν περιλαμβάνονται:

  • Έξοδα προσωπικής φύσης (τηλέφωνα κ.λ.π.)
  • Ποτά, μεταλλικά νερά, αναψυκτικά.
  • Μετάβαση με ταξί στον Άγιο Σάββα 10 ευρώ.
  • Φιλοδωρήματα(10ευρω) για ολο το ταξιδι,  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Η ως άνω τιμή βασίζεται στην ελάχιστη συμμετοχή των 20 ατόμων. Σε περίπτωση μικρότερης συμμετοχής, διατηρούμε το δικαίωμα να προσαυξήσουμε το κόστος του πακέτου ή να ακυρώσουμε την εκδρομή.
  • Για την έκδοση της Βίζας τα διάβατηριά σας πρέπει να έχουν ισχύ τουλάχιστον για 6 μήνες. Χρειάζεται φωτοτυπία του διαβατηρίου με την εγγραφή.
  • Τα τρίκλινα δωμάτια είναι δίκλινα με την προσθήκη τρίτου πτυσσόμενου κρεβατιού και καλό θα είναι να μην επιλέγονται από τρείς ενήλικες.
  • Η ροή του προγράμματος ενδέχεται να τροποποιηθεί μόνο σε περίπτωση δυσχερειών που μπορούν να προκληθούν από απρόβλεπτα γεγονότα όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες ή άλλες καταστάσεις ανωτέρας βίας.
  • Οι ανωτέρω τιμές έχουν υπολογισθεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές των ανωτέρω υπηρεσιών που ισχύουν την 19η/12/18 και υπόκεινται σε αλλαγή, μόνο σε περίπτωση αύξησης του αεροπορικού ναύλου ή αλλαγής ισοτιμίας ξένου νομίσματος ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων και αυτό δεν αποτελεί αιτία για την ακύρωση της εκδρομής χωρίς τις σχετικές επιβαρύνσεις.

Όροι Συμμετοχής και Τρόπος πληρωμής:

  • Δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν πληρωμής προκαταβολής 200 € και φωτοτυπία του διαβατηρίου.
  • Δηλώσεις συμμετοχής στο διάστημα των τελευταίων 15 ημερών πριν την αναχώρηση πρέπει να συνοδεύονται με εξόφληση του συνολικού ποσού της εκδρομής.
  • Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 1 μήνα πριν την αναχώρηση.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε μέρος ή ολόκληρο το ποσό της εκδρομής με πιστωτική κάρτα, πρέπει να έχετε υπ’ όψιν σας ότι θα προσαυξηθεί η αναγραφόμενη χρέωση κατά 3%. Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες.

Ακύρωση συμμετοχής όταν έχει προηγηθεί εγγραφή, επιφέρει τις ακόλουθες κυρώσεις:

α) ακύρωση 31 ημέρες πριν την αναχώρηση         Χωρίς ακυρωτικά

β) ακύρωση στο διάστημα 30 - 16 ημερών            30 % του συνόλου

γ) ακύρωση στο διάστημα 15 - 8 ημερών 50 % του συνόλου

δ) ακύρωση στο διάστημα 7 - 0 ημερών     100 % του συνόλου

Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες στον π. Αντώνιο Χρήστου (6936312626) και στις κυρίες του Φιλοπτώχου Ταμείου κ. Σταματική Γεωργαντά και κ. Μαρία Γκάνου, στα τηλέφωνα και στο email του Ιερού Ναού.