Τρίτη, 15 Ιανουάριος 2013 20:16 trelogiannis.blogspot.gr

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσει κάποιος το κρυολόγημα είναι να καταναλώνει τροφές που λειτουργούν ως ασπίδα στον οργανισμό κατά των ιών.

Αρκετές δόσεις βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που υπάρχουν σε 10 τροφές και είναι απαραίτητα για να υπερασπιστεί ο οργανισμός την υγεία του και να δράσει άμεσα. 

1. Μανιτάρια
Τα μανιτάρια διαθέτουν δύο μεγάλα όπλα που θα πρέπει να έχετε αυτήν την εποχή της γρίπης: Σελήνιο, το οποίο βοηθά τα λευκά αιμοσφαίρια του αίματος να παράγουν κυτοκίνες που «σκοτώνουν» τους ιούς, και βήτα γλυκάνη, μια αντιμικροβιακή δράση.

2. Σκόρδο
Τα τρόφιμα που μυρίζουν έντονα όπως το σκόρδο αποτρέπουν την εμφάνιση κρυολογήματος εξαιτίας της ουσίας allicin, μιας αντιμικροβιακής ένωσης. Λιγότερα κρυολογήματα και 46% πιο γρήγορη ανάρρωση για όσους τρώνε μέχρι 2 σκελίδες τη μέρα.

3. Σολομός
Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι συμμετέχοντες με τα χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης Dείχαν περίπου 40% περισσότερες πιθανότητες να πάθουν λοίμωξη του αναπνευστικού από τα άτομα με υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης D. Έτσι η άυξηση της πρόσληψης σε σολομό κρίνεται απαραίτητη κατά τους χειμερινούς μήνες.

4. Τσάι
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι πίνοντας πέντε φλιτζάνια μαύρο τσάι τη μέρα τετραπλασιάζεται η άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος.

5. Γιαούρτι
Το πεπτικό σύστημα είναι ένα από τα σπουδαιότερα όργανα του ανοσοποιητικού, γι ‘αυτό φροντίστε το όσο μπορείτε με προβιοτικά και πρεβιοτικά που υπάρχουν σε φυσικά τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το γιαούρτι.

6. Μαύρη σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα κερδίζει επάξια μια θέση στη λίστα των τροφών που δρουν κατά του κρυολογήματος, καθώς, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «BritishJournalofNutrition», μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα.

7. Στρείδια
Ο ψευδάργυρος είναι ζωτικής σημασίας για το ανοσοποιητικό σύστημα – συγκεντρώνει τον «στρατό» του οργανισμού, ή αλλιώς τα λευκά αιμοσφαίρια, για να επιτεθούν σε ιούς και βακτήρια. Ένα μέσο στρείδι παρέχει τον ψευδάργυρο που απαιτείται ημερησίως.

8. Αμύγδαλα
Πλούσια σε βιταμίνη Ε, τα αμύγδαλα μειώνουν αρκετά την πιθανότητα της «σύλληψης» ενός κρυολογήματος ή μιας λοίμωξης του αναπνευστικού, σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου Tufts.

9. Φράουλες
Παρά το γεγονός ότι η βιταμίνη Cφέρνει αμέσως στο νου το πορτοκάλι, οι φράουλες κερδίζουν στα σημεία καθώς μπορούν να μειώσουν την ένταση και τη διάρκεια του κρυολογήματος πέρα από το γεγονός ότι θα δυσκολέψουν την είσοδο των ιών στο αναπνευστικό.

10. Γλυκοπατάτα
Αν και είναι ένα από τα πλέον παραξηγημένα τρόφιμα επί… ελληνικής κουζίνας, εντούτοις η γλυκοπατάτα λόγω της βήτα-καροτίνης που περιέχει βελτιώνει την άμυνα του οργανισμού σας. Παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στην αύξηση και ανάπτυξη των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος και βοηθά στην εξουδετέρωση των επιβλαβών τοξινών.

 

 

 

Τετάρτη, 09 Ιανουάριος 2013 13:03 iator.gr

E-mailΕκτύπωσηPDF

Τι συστήνουν οι ειδικοί για την αντιμετώπιση του προβλήματος
Η απότομη εναλλαγή θερµοκρασίας, όταν περνάµε από τη ζέστη στο κρύο, µπορεί να προκαλέσει ενοχλητικά συµπτώµατα, κυρίως στον αυχένα, την πλάτη αλλά και το πρόσωπο, γνωστά ως «ψύξη» ή επιστημονικά «µυϊκό σπασµό».
Διαβάστε τι συστήνουν οι ειδικοί για την αντιμετώπιση του προβλήματος…
Ορθοπεδικός (είναι ο πρώτος γιατρός στον οποίο πρέπει να απευθυνθείτε σε µια τέτοια περίπτωση)
1. Επάλειψη µε θερµαντική αλοιφή ή χρήση πάγου ανάλογα µε τη γνωµάτευση.
2. Λήψη φαρµάκων (συνήθως µυοχαλαρωτικών και αναλγητικών).
3. Χρήση κολάρου αν το πρόβλημα είναι στον αυχένα και τα συµπτώµατα έντονα.
4. Φυσικοθεραπεία, που συνήθως περιλαµβάνει διαθερµίες, υπέρηχους και χειροµαλάξεις µε κινησιοθεραπεία.
5. Χρήση θερµοφόρας ή ζεστής κοµπρέσας αν η ψύξη είναι στο πρόσωπο.
6. Προφύλαξη µε το κατάλληλο ντύσιµο από τις απότοµες εναλλαγές θερµοκρασίας.
Φυσικοθεραπευτής
1. Αν η ψύξη είναι στον αυχένα, συστήνονται ειδικές ασκήσεις που βοηθούν να διατηρείται η κινητικότητα στην περιοχή και εργονοµία για σωστή στάση του σώµατος ώστε ο αυχένας να είναι ευθυτενής.
Επίσης, καλό είναι να µην στηρίζετε το ακουστικό του τηλεφώνου στον ώµο όταν µιλάτε.
2. Αν δουλεύετε µε υπολογιστή, η οθόνη πρέπει να είναι ακριβώς µπροστά σας σε ευθεία µε το κεφάλι και η καρέκλα σας να έχει µπράτσα για να ακουµπούν οι αγκώνες.
3. Μην γυµνάζεστε χωρίς να έχετε πρώτα κάνει προθέρµανση και µετά αποθέρµανση.
Εναλλακτικός θεραπευτής
1. Ρεφλεξολογία, ινδικό κεφαλής (τεχνική µάλαξης που εστιάζει κυρίως στο κεφάλι και στον αυχένα), θιβετιανή µάλαξη (είδος µάλαξης µε έλαια και βεντούζες).
2. Μασάζ µε αιθέρια έλαια πεύκου, ευκάλυπτου και καµφοράς (5 σταγόνες σε 100 mlαµυγδαλέλαιο ή θερµαντικό λάδι βαλσάµικο).
3. Ένα ζεστό µπάνιο µε τα ίδια έλαια. Πρέπει ωστόσο να αποφεύγετε να κάνετε ντους ή µπάνιο λίγο πριν βγείτε έξω. Επίσης δεν πρέπει να αφήνετε τα µαλλιά σας βρεγµένα όταν λούζεστε.

Η Ύψωσις του Τιμίου Σταυρού.

 

agios spyridon

Οι επιστολές του αποστόλου Παύλου είναι γεμάτες από χωρία στα οποία εξαίρεται ο ρόλος του Σταυρού για τη σωτηρία του κόσμου. Το γεγονός ότι οι κατακόμβες είναι γεμάτες από χαραγμένους σταυρούς αποδεικνύει ότι οι διωκόμενοι χριστιανοί θεωρούσαν τους εαυτούς τους τύπους του αδίκως παθόντος Κυρίου Ιησού Χριστού. Το ιερό αυτό σύμβολο τους εμψύχωνε και τους έδινε τη δύναμη του μαρτυρίου.